Minä 6 x 4!

Kuva: Anna Nääppä Photography

Harvemmin tajuan kirjoittaa tällaisia ihan perusjuttuja, joissa lukijat saavat tarkempia tietoja kirjoittajasta. Nämä kaikenlaiset haasteet ovat siksi ihan hauskoja ja tartuin nyt tähänkin, minkä bongasin alunperin Kolmistaan -blogia lueskellessa. 

Uskaltaako joku kommentoida kommenttikenttään oman listansa?

4 PAIKKAA, JOSSA OLEN ASUNUT
  1. Virolanmäki, Tarvasjoki
  2. Maariankatu, Turku (hengailin)
  3. Telakanranta, Turku
  4. Martinmäki, Turku
4 PAIKKAA, JOISSA OLEN TYÖSKENNELLY
  1. Nauticat Yatchs Oy
  2. Solupak Oy
  3. BEWi Insulation
  4. Pro Ratas Oy (nykyinen)
4 OHJELMAA, JOTA OLEN SEURANNUT TV:STÄ
  1. Vain Elämää
  2. The Innocents
  3. Blindspot
  4. Suits
Kuva: Anna Nääppä Photography

4 PAIKKAA, JOSSA OLEN KÄYNYT
  1. Rooma, Italia
  2. Fuengirola, Espanja
  3. Rhodos, Kreikka
  4. Tallinna, Viro
4 RUOKAA, JOISTA PIDÄN
  1. Quesadillas
  2. Napolilainen pizza
  3. Pestopasta
  4. Pasta carbonara
4 JUOMAA, JOISTA PIDÄN
  1. Valpolicella
  2. Riesling
  3. Pienpanimo-olut 
  4. Tumma kahvi

Kommentit